Пам'ятка для вихователів
щодо забезпечення сприятливої адаптації дитини до умов дошкільного закладу

  • приймаючи новачка, спочатку назвіться самі;
  • розмовляти з дитиною треба на рівні її очей;
  • поцікавтеся, як звуть дитину вдома. Індивідуалізовані звернення допомагають налагодити стосунки − немає кращої музики для лю­дини, ніж її ім'я!";
  • розпитайте маму, що вміє малюк робити самостійно, але не забу­вайте і про певне "застрягання" в розвитку у стресових ситуаціях;
  • поцікавтеся у батьків про індивідуальні особливості малюка (як любить засинати, що любить їсти або що категорично не їсть і обов'язково, які продукти харчування викликають алергію);
  • упродовж перших 3-5 тижнів перебування у дитячому садку варто зберігати "домашні" звички дитини;
  • у групі новачків обов'язковим є називання наступних подій-пе­реходів від одного режимного процесу до іншого;
  • забезпечте вільний режим перебування дитини в дитячому садку (довільний час приходу в групу, додаткові вихідні дні тощо);
  • основне завдання вихователя − заслужити довіру малюка.

Дотримання правил прийому новачків педагогами всіх категорій до­зволить встановити довірливі стосунки з дитиною і її сім'єю та зберегти здоров'я малюка у цей період, що є головним завданням і окремого пе­дагога і дошкільної установи загалом. Оскільки навіть такий складний період, як входження малюка у нову ситуацію життєдіяльності, не має негативно позначатися на його розвиткові.

/Files/images/Vospitatel_2.png

Кiлькiсть переглядiв: 377

Коментарi