Пам'ятка для вихователів
щодо забезпечення сприятливої адаптації дитини до умов дошкільного закладу
- приймаючи новачка, спочатку назвіться самі;
-
- розмовляти з дитиною треба на рівні її очей;
-
- поцікавтеся, як звуть дитину вдома. Індивідуалізовані звернення допомагають налагодити стосунки − немає кращої музики для людини, ніж її ім'я!";
-
- розпитайте маму, що вміє малюк робити самостійно, але не забувайте і про певне "застрягання" в розвитку у стресових ситуаціях;
-
- поцікавтеся у батьків про індивідуальні особливості малюка (як любить засинати, що любить їсти або що категорично не їсть і обов'язково, які продукти харчування викликають алергію);
-
- упродовж перших 3-5 тижнів перебування у дитячому садку варто зберігати "домашні" звички дитини;
-
- у групі новачків обов'язковим є називання наступних подій-переходів від одного режимного процесу до іншого;
-
- забезпечте вільний режим перебування дитини в дитячому садку (довільний час приходу в групу, додаткові вихідні дні тощо);
-
- основне завдання вихователя − заслужити довіру малюка.
Дотримання правил прийому новачків педагогами всіх категорій дозволить встановити довірливі стосунки з дитиною і її сім'єю та зберегти здоров'я малюка у цей період, що є головним завданням і окремого педагога і дошкільної установи загалом. Оскільки навіть такий складний період, як входження малюка у нову ситуацію життєдіяльності, не має негативно позначатися на його розвиткові.
Кiлькiсть переглядiв: 377