Пам'ятка

"Негативні ознаки заняття проведеного без творчості" або "Чого не повинно бути ніколи"

  • Відсутність плану заняття;
  • Відсутність чітких цілей заняття;
  • Невміння вихователя поставити і виконати програмові завдання;
  • Відсутність бажання проводити заняття;
  • Неспроможність вихователя бачити заняття в перспективі його розвитку;/Files/images/sm_full.png
  • Використання тільки фронтальних способів організації дітей;
  • Приділення уваги тільки вербальним методам спілкування з дітьми;
  • Одноманітність структури заняття. Бідний його зміст;
  • Дисциплінарні відносини з дітьми;
  • Використання застарілих шаблонів занять;
  • Відсутність комплексних завдань;
  • Відсутність ігрових дій, ігрових вправ та інш.;
  • Гальмування творчості дітей на заняттях;
  • Відсутність самостійності, розкутості дітей, вільного спілкування;
  • Спілкування вихователя з дітьми по типу «над дітьми», а не «поруч з ними»;
  • Відсутність педагогічного такту, етики з боку вихователя;
  • Невміння використати авторські програми, педагогічний досвід в практику своєї роботи;
  • Невміння використати акторські здібності, невміння перетворити заняття в маленький театр чи казку.

Кiлькiсть переглядiв: 237

Коментарi