
«...виховання в широкому розумінні – це багатогранний процес постійного духовного збагачення й оновлення і тих, кого виховують, і тих, хто виховує»
Василь Сухомлинський
Питаннями методичної служби в дошкільному закладі займається вихователь – методист
Гавловька Оксана Григорівна
Освіта: повна вища, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії»
Стаж роботи: 31 рік
Професійне кредо: Доброзичливість, принциповість, відповідальність.

Що це: методична служба?
Кому і для чого вона потрібна в закладі дошкільної освіти?
Перш за все - вихователю. Сьогодні педагог повинен працювати з дітьми сучасно, а це означає: професійно, науково обґрунтовано, цілеспрямовано, цікаво, враховуючи індивідуальний підхід до кожної дитини, використовуючи сучасні технології, інтерактивні методи та прийоми, спираючись на гуманістичні принципи та високу моральність.
Методична служба в роботі з педагогічними працівниками спрямовує свої зусилля на:
- вивчення рівня професійної готовності довиховання та навчання дітей дошкільного віку;
- забезпечення умов для професійного та морального зростання;
- створення професійного інформаційного та освітньо-методичного середовища;
- впровадження сучасних освітніх інноваційних технологій у дошкіллі;
- інформаційно-методичну підтримку нових форм, методів і засобів навчання і виховання дітей та апробація їх в практичній діяльності;
- опрацювання елементів освітніх технологій та розроблення їх авторських модифікацій, адаптованих до конкретних умов;
- удосконалення самоосвітньої роботи;
- вивчення, узагальнення та популяризацію передового педагогічного досвіду;
- виявлення творчих та обдарованих педагогів, допомога їм в професійному зростанні;
- надання консультативної допомоги.

По друге - батькам, які зацікавленні в організації освітньо – виховної роботи з їх дітьми, хочуть бути активними учасниками життя в дошкільному закладі і мають для цього бажання та час.
Для батьків методична служба готова:
- надати консультації щодо виховання та розвитку їх малюка;
- порадити оптимальні шляхи виховання;
- відповісти на запитання по організації цікавого та повчального відпочинку для дошкільнят.

По третє – всім небайдужим громадянам, які невпинно працюють для духовно – морального зростання нашої громади і її маленьких громадян.
Вас ми запрошуємо!
- давайте спілкуватися
- створювати спільні проекти
- проводити зустрічі та виступи

Методична робота в закладі дошкільної освіти
Методична робота в закладі дошкільної освіти проводиться за двома основними напрямками:
1. Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
2. Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
· отримання знань педагогами
· вміння їх реалізувати на практиці
· наявність результативності в педагогічній роботі
· створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
· Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
· Tворчі групи;
· Cемінари - практикуми;
· Колективні перегляди занять;
· Школа молодого вихователя «Наставник молодим»;
· Консультації.
Професій цікавих багато. Покликання нам долею дано!

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ЗДО № 228
НА 2022– 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. МЕТА: забезпечення емоційного благополуччя дитини
Завдання:
1. Спрямувати зусилля педагогічного колективу на формування у дітей відповідального ставлення до власного здоров’я.
2. Активізувати роботу педагогічного колективу щодо формуванню екологічної свідомості дітей дошкільного віку засобами художньо- продуктивної діяльності.
2. МЕТА: особистісне зростання дошкільнят через інтеграцію діяльності родинного та суспільного дошкільного виховання
Завдання:
Розпочати роботу педагогічного колективу та сім’ї щодо національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку, створюючи відповідні умови для ефективної реалізації завдання.

Кiлькiсть переглядiв: 1674