№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативно-правовою базою щодо забезпечення захисту дітей від насильства, булінгу (цькування). | вересень | директор, вихователь-методист, практичний психолог |
2. | Забезпечення комфортних умов щодо перебування вихованців в дошкільному навчальному закладі. | постійно | практичний психолог, педагогічні працівники |
3. | Проведення методичного заняття: «Stop булінг!» | жовтень | вихователь-методист, практичний психолог |
4. | Виявлення соціометричного статусу у дитини в групі. | жовтень | практичний психолог, педагоги |
5. | Проведення корекційно-розвивальної робота спрямованої на профілактику насильства серед однолітків, розвиток комунікативних здібностей. | впродовж року | практичний психолог, вихователі груп |
6. | Організація соціально-психологічного супроводу постраждалих дітей від домашнього насильства. | впродовж року | практичний психолог |
7. | Проведення профілактичної роботи з батьками, іншими законними представ-никами дітей із запобігання та протидії домашньому насильству, булінгу (цькування). | впродовж року | практичний психолог, вихователі груп |
8. | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | впродовж року | вихователі груп |
9. | Проведення морально-етичних занять та бесід з питань запобігання та протидії домашньому насильству. | впродовж року | вихователі груп |
10. | Перегляд відеоматеріалів відповідної спрямованості. | впродовж року | педагогічні працівники |
11. | Оновлення інформаційних стендів в групах щодо запобігання та протидії домашньому насильству та булінгу (цькування). | впродовж року | вихователі груп |
12. | Обговорення питання протидії булінгу на групових батьківських зборах. | вересень, квітень | практичний психолог, вихователі груп |
13. | Запровадити в дошкільному закладі скриньку та телефон-довіри для прийому анонімних повідомлень про факти насильства, булінгу (цькування) | постійно | директор, практичний психолог |
14. | Розміщення просвітницьких матеріалів на веб-сайті ДНЗ контактної інформації, організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звертатися у випадку домашнього насильства, «телефонів довіри». | Впродовж року | вихователь-методист |
15. | Обговорення результатів роботи із запобігання та протидії домашньому насильству та булінгу (цькування) на радах. | Впродовж року | директор |
16. | Контроль стану попередження випадків булінгу в ЗДО | Щоквартально та в разі необхідності | директор |
1. Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
вихованці закладу упродовж року
Педагогічні працівники
2. Створення психологічно безпечного освітнього простору формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході занять, режимних моментів
вихованці закладу упродовж року
Педагогічні працівники
3. Перегляд відеоматеріалів відповідної спрямованості
вихованці закладу упродовж року
Педагогічні працівники
4. Участь у Всеукраїнському тижні права «Стоп булінгу»
вихованці закладу, батьки
листопад
Педагогічні працівники
5. Проведення Тижня дитячих мрій та добрих справ
вихованці закладу, батьки
травень
Педагогічні працівники
1. Консультації «Протидія цькуванню в дитячому колективі»; «Булінг - від «А» до «Я»; «Стоп насильству в сім'ї»
батьки (1 раз на квартал)
вихователі груп
2. Тренінг «Безпечний Інтернет»
батьки (грудень), завідувач
практичний психолог
3. Розміщення відповідної інформації на сайті ЗДО
батьки (упродовж року)
вихователь-методист