Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Базовий компонент дошкільної освіти спрямовує зусилля батьків, педагогів, психологів на розвиток творчого потенціалу дитини, що має свої особливості у дошкільному дитинстві, на своєчасне підтримання досягнень індивідуальної своєрідності неповторного життєвого шляху дитини, забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини у дошкільні роки. Базовий компонент визначає зміст і структуру дошкільної освіти за його інваріантною і варіативною складовими. Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти.

Зміст і структура Базового компоненту дошкільної освіти

Інваріантний складник стандарту дошкільної освіти:

Освітній напрям "Особистість дитини"

Освітній напрям "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"

Освітній напрям "Дитина в природному довкіллі"

Освітній напрям "Гра дитини"

Освітній напрям "Дитина в соціумі"

Освітній напрям "Мовлення дитини"

Освітній напрям "Дитина у світі мистецтва"

Варіативний складникзмісту стандарту дошкільної освіти:

Освітній напрям "Особистість дитини. Спортивні ігри"

Освітній напрям "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп'ютерна грамота"

Освітній напрям "Мовлення дитини. Основи грамоти"

Освітній напрям "Мовлення дитини. Іноземна мова"

Освітній напрям "Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність"

Освітній напрям "Дитина в світі мистецтва.Хореографія"

Освітні компоненти, визначені освітніми програми

/Files/images/Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами.png

Кiлькiсть переглядiв: 261

Коментарi