Пам'ятка
"Негативні ознаки заняття проведеного без творчості" або "Чого не повинно бути ніколи"
- Відсутність плану заняття;
-
- Відсутність чітких цілей заняття;
-
- Невміння вихователя поставити і виконати програмові завдання;
-
- Відсутність бажання проводити заняття;
-
- Неспроможність вихователя бачити заняття в перспективі його розвитку;
-
- Використання тільки фронтальних способів організації дітей;
-
- Приділення уваги тільки вербальним методам спілкування з дітьми;
-
- Одноманітність структури заняття. Бідний його зміст;
-
- Дисциплінарні відносини з дітьми;
-
- Використання застарілих шаблонів занять;
-
- Відсутність комплексних завдань;
-
- Відсутність ігрових дій, ігрових вправ та інш.;
-
- Гальмування творчості дітей на заняттях;
-
- Відсутність самостійності, розкутості дітей, вільного спілкування;
-
- Спілкування вихователя з дітьми по типу «над дітьми», а не «поруч з ними»;
-
- Відсутність педагогічного такту, етики з боку вихователя;
-
- Невміння використати авторські програми, педагогічний досвід в практику своєї роботи;
-
- Невміння використати акторські здібності, невміння перетворити заняття в маленький театр чи казку.
Кiлькiсть переглядiв: 471