Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Базовий компонент дошкільної освіти спрямовує зусилля батьків, педагогів, психологів на розвиток творчого потенціалу дитини, що має свої особливості у дошкільному дитинстві, на своєчасне підтримання досягнень індивідуальної своєрідності неповторного життєвого шляху дитини, забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини у дошкільні роки. Базовий компонент визначає зміст і структуру дошкільної освіти за його інваріантною і варіативною складовими. Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти.

Зміст і структура Базового компоненту дошкільної освіти

Інваріантна складова змісту дошкільної освіти містить такі освітні лінії:

Освітня лінія "Особистість дитини"

Освітня лінія "Дитина в соціумі"

Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі"

Освітня лінія "Дитина у світі культури"

Освітня лінія "Гра дитини"

Освітня лінія "Дитина в сенсорно- пізнавальному просторі"

Освітня лінія "Мовлення дитини"

Варіативна складова змісту дошкільної освіти презентує освітні лінії:

Освітня лінія "Комп'ютерна грамота"

Освітня лінія "Іноземна мова"

Освітня лінія "Хореографія"

Освітня лінія "Шахи"

Освітня лінія "Дитина в соціумі"

Освітні компоненти, визначені освітніми програми

/Files/images/Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами.png

Кiлькiсть переглядiв: 42

Коментарi