Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами
Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Базовий компонент дошкільної освіти спрямовує зусилля батьків, педагогів, психологів на розвиток творчого потенціалу дитини, що має свої особливості у дошкільному дитинстві, на своєчасне підтримання досягнень індивідуальної своєрідності неповторного життєвого шляху дитини, забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дитини у дошкільні роки. Базовий компонент визначає зміст і структуру дошкільної освіти за його інваріантною і варіативною складовими. Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти.
Зміст і структура Базового компоненту дошкільної освіти
Інваріантний складник стандарту дошкільної освіти:
Освітній напрям "Особистість дитини"
Освітній напрям "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"
Освітній напрям "Дитина в природному довкіллі"
Освітній напрям "Гра дитини"
Освітній напрям "Дитина в соціумі"
Освітній напрям "Мовлення дитини"
Освітній напрям "Дитина у світі мистецтва"
Варіативний складникзмісту стандарту дошкільної освіти:
Освітній напрям "Особистість дитини. Спортивні ігри"
Освітній напрям "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп'ютерна грамота"
Освітній напрям "Мовлення дитини. Основи грамоти"
Освітній напрям "Мовлення дитини. Іноземна мова"
Освітній напрям "Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність"
Освітній напрям "Дитина в світі мистецтва.Хореографія"
Освітні компоненти, визначені освітніми програми

Кiлькiсть переглядiв: 179