група раннього віку № 6 | |
понеділок | 1. Музична діяльність 09.00 – 09.10 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.20 – 09.30 ІІ ч. д. 1. Малювання 16.00-16.10 |
вівторок | 1. Сенсорний розвиток 09.00 – 09.10 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.20 – 09.35 ІІ ч. д. Вечір розваг (муз.) |
середа | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.00 – 09.10 2. Ознайомлення із соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 09.20 – 09.30 ІІ ч. д. Ліплення/Конструювання 16.00 – 16.10 |
четвер | 1. Музична діяльність 09.00 – 09.10 2. Сенсорний розвиток 09.20 – 09.30 ІІ ч. д. Вечір розваг (фіз.) |
п’ятниця | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 09.00 – 09.10 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.20 – 09.35 |
молодша група № 4 | молодша група № 5 | |
понеділок | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (звукова культура мови) 09.30 – 09.45 ІІ ч.д. 1. Ознайомлення з соціумом (патрітичне виховання) 16.00 – 16.15 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (звукова культура мови) 09.00 – 09.15 1. Музична діяльність 09.25 – 09.40 ІІ ч.д. 1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання) 16.00 – 16.15 |
вівторок | 1. Музична діяльність 09.00 – 09.15 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 09.25 – 09.40 ІІ ч. д. 1. Ознайомлення з природним довкіллям 16.00 – 16.15 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 09.30 – 09.45 ІІ ч.д. 1. Ознайомлення з природним довкіл-лям 16.00 – 16.15 |
середа | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20 2. Логіко – математичний розвиток 09.30 – 09.45 ІІ ч.д. Вечір розваг (муз.) | 1. Музична діяльність 09.00 – 09.15 2. Логіко – математичний розвиток 09.25 – 09.40 ІІ ч. д. 1. Вечір розваг (муз.) |
четвер | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20 2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 09.30 – 09.45 ІІ ч. д. 1. Малювання/Ліплення 16.00 – 16.15 Вечір розваг (фіз.) | 1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 09.00 – 09.15 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.25 – 09.45 ІІ ч. д. 1. Малювання/Ліплення 16.00 – 16.15 Вечір розваг (фіз.) |
п’ятниця | 1. Музична діяльність 09.00 – 09.15 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.25 – 09.40 ІІ ч. д. 1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.15 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.30 – 09.45 ІІ ч. д. 1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.15 |
середня група № 7 | |
понеділок | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (звукова культура мови) 09.00 – 09.20 2 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.30 – 09.50 ІІ ч.д. 1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання) 16.00 – 16.20 |
вівторок | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 09.00 – 09.20 2. Музична діяльність 09.30 – 09.50 ІІ ч. д. 1. Ознайомлення з природним довкіллям 16.00 – 16.20 |
середа | 1. Логіко – математичний розвиток 9.00 – 9.20 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.30 – 09.50 ІІ ч. д. 1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.20 Вечір розваг (муз.) |
четвер | 1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 09.00 – 09.20 2. Музична діяльність 09.30 – 09.50 ІІ ч. д. 1. Малювання 16.00-16.20 Вечір розваг (фіз.) |
п’ятниця | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.00 – 09.20 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.30 – 09.50 ІІ ч. д. 1. Ліплення 16.00 – 16.20 |
старша група № 3 (6 р.ж.) | старша група № 9 (6 р.ж.) | старша група № 8 (7 р.ж.) | |
понеділок | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 9.00 – 9.25 2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 9.35 – 10.00 3. Музична діяльність 10.10 –10.35 ІІ ч. д. 1. Ознайомлення з природ-ним довкіллям (екологія/ валеологія) 16.00 – 16.25 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 9.00 – 9.25 2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення з предметним довкіллям) 9.35 – 10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.35 ІІ ч. д. 1. Ознайомлення з природним довкіллям (екологія/ валеологія) 16.00 – 16.30 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 9.00 – 9.25 2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним-довкіллям) 9.35 – 10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40 – 11.05 ІІ ч. д. 1. Ознайомлення з природ-ним довкіллям (екологія/ валеологія) 16.00 – 16.25 |
вівторок | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) 9.00– 9.25 2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.35 – 10.00 3. Ознайомлення з природним довкіллям 10.10– 10.35 ІІ ч.д. 1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.25 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) 9.00– 9.25 2. Ознайомлення з природним довкіллям 09.35– 10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.35 ІІ ч.д. Вечір розваг (муз.) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) 9.00– 9.25 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.35 – 10.00 3. Музична діяльність 10.10 – 10.35 ІІ ч.д. 1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.25 |
середа | 1. Логіко – математичний розвиток 9.00 – 9.25 2. Музична діяльність 09.35 –10.00 3. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання) 10.10 – 10.35 ІІ ч.д. Вечір розваг (муз.) | 1. Логіко – математичний розвиток 9.00 – 9.25 2. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання) 09.35 –10.00 3. Музична діяльність 10.10 – 10.35 ІІ ч. д. 1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.25 | 1. Логіко – математичний розвиток 9.00 – 9.25 2. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання) 09.35 – 10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.35 ІІ ч. д. Вечір розваг (муз.) |
четвер | 1. Логіко – математичний розвиток (економіка) 9.00-09.25 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 9.35 – 10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 –10.35 ІІ ч. д. 1. Ліплення 16.00 – 16.25 Вечір розваг (фіз.) | 1. Логіко – математичний розвиток (економіка) 9.00-09.25 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 9.35 – 10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40 –11.05 ІІ ч. д. 1. Ліплення 16.00 – 16.25 Вечір розваг (фіз.) | 1. Логіко – математичний розвиток (економіка) 9.00-09.25 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 9.35 – 10.00 3. Музична діяльність 10.10 – 10.35 ІІ ч. д. 1. Ліплення 16.00 – 16.25 Вечір розваг (фіз.) |
п’ятниця | 1. Ознайомлення з соціумом (праця дорослих) 9.00 – 9.25 2. Малювання 9.35–10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40 – 11.05 | 1. Ознайомлення з соціу-мом (праця дорослих) 9.00 – 9.25 2. Музична діяльність 9.35 – 10.00 3. Малювання 10.10 – 10.35 | 1. Ознайомлення з соціумом (праця дорослих) 9.00 – 9.25 2. Малювання 9.35 – 10.00 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40 – 11.05 |