• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Освітній процес
  • Орієнтовний розклад навчально-пізнавальної діяльності на 2022 - 2023 навчальний рік

Орієнтований розклад освітньої діяльності закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 228 «Веселинка» Запорізької міської ради на 2022 - 2023 навчальний рік

Ранній вік 3р.ж.

група раннього віку № 6 група раннього віку № 10
понеділок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (ху-дожньо-мовленнєва діяльність) 09.00 – 09.10
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.20 – 09.35
ІІ ч. д.
1. Малювання 16.00-16.10
1. Музична діяльність 09.00 – 09.10
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.20 – 09.30
ІІ ч. д.
1. Малювання 16.00-16.10
вівторок 1. Сенсорний розвиток 09.00 – 09.10
2. Ознайомлення із соціумом (ознай-омлення предметним довкіллям) 09.20 – 09.30
ІІ ч. д.
Вечір розваг (муз.)
1. Сенсорний розвиток 09.00 – 09.10
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.20 – 09.35
ІІ ч. д.
Вечір розваг (муз.)
середа 1. Музична діяльність 09.00 – 09.10 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20 – 09.30 ІІ ч. д. Ліплення/Конструювання 16.00 – 16.10 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.00 – 09.10 2. Ознайомлення із соціумом (ознай-омлення предметним довкіллям) 09.20 – 09.30 ІІ ч. д. Ліплення/Конструювання 16.00 – 16.10
четвер 1. Сенсорний розвиток 09.00 – 09.10
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.20 – 09.35
ІІ ч. д.
Вечір розваг (фіз.)
1. Музична діяльність 09.00 – 09.10
2. Сенсорний розвиток 09.20 – 09.30
ІІ ч. д.
Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Музична діяльність 09.00 – 09.10
2. Ознайомлення з природним довкіллям 09.20 – 09.30
1. Ознайомлення з природним довкіллям 09.00 – 09.10
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.20 – 09.35

Молодший дошкільний вік
4 р.ж.

молодша група № 7
понеділок 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (звукова культура мови) 09.30 – 09.45
ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання) 16.00 – 16.15
вівторок 1. Музична діяльність 09.00 – 09.15
2. Логіко – математичний розвиток 09.25 – 09.40
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям 16.00 – 16.15
середа 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 09.30 – 09.45
ІІ ч.д.
Вечір розваг (муз.)
четвер 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 09.25 – 09.40
ІІ ч. д.
1. Малювання/Ліплення 16.00 – 16.15
Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Музична діяльність 09.00 – 09.15
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.25 – 09.40
ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.15



Середній дошкільний вік
5 р.ж.

середня група № 3 середня група № 9
понеділок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (звукова культура мови) 09.00 – 09.20
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.30 – 09.50
ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне вихо-вання) 16.00 – 16.20
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (звукова культура мови) 09.00 – 09.20
2. Музична діяльність 09.30 – 009.50
ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання) 16.00 – 16.20
вівторок 1. Логіко – математичний розвиток 09.00 – 09.20
2. Музична діяльність 09.30 – 09.50
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям 16.00 – 16.20
1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20
2. Логіко – математичний розвиток 09.30 – 09.50
ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.20
Вечір розваг (муз.)
середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 9.00 – 9.20
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.30 – 09.50
ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.20
Вечір розваг (муз.)
1. Музична діяльність 09.00 – 09.20
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови) 9.30 – 9.50
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям 16.00 – 16.20
четвер 1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 09.00 – 09.20
2. Музична діяльність 09.30 – 09.50
ІІ ч. д.
1. Малювання 16.00-16.20
Вечір розваг (фіз.)
1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям) 09.00 – 09.20
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.35 – 09.50
ІІ ч. д.
1. Малювання 16.00-16.20
Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.00 – 09.20
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.30 – 09.50
ІІ ч. д.
1. Ліплення 16.00 – 16.20
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність) 09.00 – 09.20
2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.30 – 09. 50
ІІ ч. д.
1. Ліплення 16.00 – 16.20

6 р.ж.Старший дошкільний вік

старша група № 4 старша група № 5 старша група № 8
понеділок 1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (художньо-мовленнєва діяльність) 9.00 – 9.25
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предмет-ним довкіллям) 9.35 – 10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40 – 11.05
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природ-ним довкіллям (екологія/ валеологія) 16.00 – 16.25
1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (художньо-мовленнєва діяльність) 9.00 – 9.25
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення з предмет-ним довкіллям) 9.35 – 10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.35
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природ-ним довкіллям (екологія/ валеологія) 16.00 – 16.30
1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (художньо-мовленнєва діяльність) 9.00 – 9.25
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предмет-ним довкіллям) 9.35 – 10.00
3. Музична діяльність 10.10 –10.35
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природ-ним довкіллям (екологія/ валеологія) 16.00 – 16.25
вівторок 1. Логіко – математичний розвиток 9.00 – 9.25
2. Ознайомлення з природ-ним довкіллям 9.35 – 10.00
3. Музична діяльність 10.10 – 10.35
ІІ ч.д.
Вечір розваг (муз.)
1. Логіко – математичний розвиток 9.00 – 9.25
2. Здоров’я та фізичний розвиток 9.35 – 10.00
3. Ознайомлення з природ-ним довкіллям 10.10– 10.35
ІІ ч.д.
Вечір розваг (муз.)
1. Логіко – математичний розвиток 9.00 – 9.25
2. Ознайомлення з природ-ним довкіллям 9.35 – 10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 –10.35
ІІ ч.д.
1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.25
середа 1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (навчання дітей рідної мови) 9.00 – 9.25
2. Ознайомлення з соціу-мом (патріотичне вихо-вання) 9.35 – 10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.35
ІІ ч.д.
1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.25
1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (навчання дітей рідної мови) 9.00 – 9.25
2. Музична діяльність 09.35 –10.00
3. Ознайомлення з соціу-мом (патріотичне вихо-вання) 10.10 – 10.35
ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання 16.00 – 16.25
1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (навчання дітей рідної мови) 9.00 – 9.25
2. Ознайомлення з соціу-мом (патріотичне вихо-вання) 09.35 – 10.00
3. Музична діяльність 10.10 – 10.35
ІІ ч. д.
Вечір розваг (муз.)
четвер 1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (грамота) 9.00– 9.25
2. Логіко – математичний розвиток (економіка) 9.35-10.00
3. Музична діяльність 10.10 –10.35
ІІ ч. д.
1. Ліплення 16.00 – 16.25
Вечір розваг (фіз.)
1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (грамота) 9.00– 9.25
2. Логіко – математичний розвиток (економіка) 9.35-10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 –10.35
ІІ ч. д.
1. Ліплення 16.00 – 16.25 Вечір розваг (фіз.)
1. Розвиток мовлення і куль-тура мовленнєвого спіл-кування (грамота) 9.00– 9.25
2. Логіко – математичний розвиток (економіка) 9.35-10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40 – 11.05
ІІ ч. д.
1. Ліплення 16.00 – 16.25 Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Ознайомлення з соціу-мом (праця дорослих) 9.00 – 9.25
2. Малювання 9.35–10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.40 – 11.05
1. Ознайомлення з соціу-мом (праця дорослих) 9.00 – 9.25
2. Музична діяльність 9.35 – 10.00
3. Малювання 10.10 – 10.35
1. Ознайомлення з соціу-мом (праця дорослих) 9.00 – 9.25
2. Малювання 9.35 – 10.00
3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.10 – 10.35
Кiлькiсть переглядiв: 1098

Коментарi