Орієнтований розклад занять
дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 228 «Срібне копитце» Запорізької міської ради Запорізької області на 2020 - 2021 навчальний рік

Ранній вік 3р.ж.

група раннього віку № 1 група раннього віку № 6 група раннього віку №10
понеділок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)
2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ ч. д.
1. Малювання
1. Музична діяльність
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)

ІІ ч. д.
1. Малювання
1. Музична діяльність
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)

ІІ ч. д.
1. Малювання
вівторок 1. Сенсорний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом (озн. предметн. довкіллям)

ІІ ч. д.
Вечір розваг (муз.)
1. Сенсорний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
Вечір розваг (муз.)
1. Сенсорний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
Ліплення/Конструювання
середа 1. Музична діяльність
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

ІІ ч. д.
Ліплення/Конструювання
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення із соціумом (озн. предметним довкіллям)

ІІ ч. д.
Ліплення/Конструювання
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення із соціумом (озн. предметн. довкіллям)

ІІ ч. д.
Вечір розваг (муз.)
четвер 1. Сенсорний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
Вечір розваг (фіз.)
1. Музична діяльність
2. Сенсорний розвиток

ІІ ч. д.
Вечір розваг (фіз.)
1. Сенсорний розвиток
2. Музична діяльність

ІІ ч. д.
Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Музична діяльність
2. Ознайомлення з природним довкіллям
1. Ознайомлення з природним довкіллям
2. Здоров’я та фізичний розвиток
1. Ознайомлення з природним довкіллям
2. Здоров’я та фізичний розвиток

Молодший дошкільний вік
4 р.ж.

молодша група № 5 молодша група № 8
понеділок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
2. Музична діяльність
ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)
1. Здоров’я та фізичний розвиток
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)
вівторок 1. Здоров’я та фізичний розвиток
2. Логіко – математичний розвиток
ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям
1. Музична діяльність
2. Логіко – математичний розвиток
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям
середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
2. Музична діяльність
ІІ ч. д.
1. Вечір розваг (муз.)
1. Здоров’я та фізичний розвиток
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
ІІ ч.д.
Вечір розваг (муз.)
четвер 1. Здоров’я та фізичний розвиток
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям)

ІІ ч. д.
1. Малювання/Ліплення

Вечір розваг (фіз.)
1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям)
2. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Малювання/Ліплення

Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Здоров’я та фізичний розвиток
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)
ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання

Середній дошкільний вік
5 р.ж.

середня група № 2 середня група № 4 середня група № 7
понеділок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
2. Музична діяльність

ІІ ч.д. 1.
Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч.д.
1. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)
вівторок 1. Логіко – математичний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання

Вечір розваг (муз.)
1. Логіко – математичний розвиток
2. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям
1. Логіко – математичний розвиток
2. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання

Вечір розваг (муз.)
середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з при-родним довкіллям
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання

Вечір розваг (муз.)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям
четвер 1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям)
2. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Малювання

Вечір розваг (фіз.)
1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Малювання

Вечір розваг (фіз.)
1. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Малювання

Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Ліплення
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)
2. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Ліплення
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художньо-мовленнєва діяльність)
2. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Ліплення

6 р.ж.Старший дошкільний вік

старша група № 3 старша група № 9 старша група № 11
понеділок 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям)
3. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям (екологія/ валеологія)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення предметним довкіллям)
3. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природ-ним довкіллям (екологія/ валеологія)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей рідної мови)
2. Ознайомлення з соціумом (ознайомлення з предметним довкіллям)
3. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ ч. д.
1. Ознайомлення з природним довкіллям (екологія/ валеологія)
вівторок 1. Логіко – математичний розвиток
2. Ознайомлення з природним довкіллям
3. Музична діяльність

ІІ ч.д.
Вечір розваг (муз.)
1. Логіко – математичний розвиток
2. Ознайомлення з природним довкіллям
3. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч.д.
1. Аплікація/Конструювання
1. Логіко – математичний розвиток
2. Ознайомлення з природним довкіллям
3. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч.д.
Вечір розваг (муз.)
середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
2. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)
3. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч.д.
1. Аплікація/Конструювання
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
2. Музична діяльність
3. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)

ІІ ч. д.
Вечір розваг (муз.)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей другої мови)
2. Ознайомлення з соціумом (патріотичне виховання)
3. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Аплікація/Конструювання
четвер 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота)
2. Логіко – математичний розвиток (економіка)
3. Музична діяльність

ІІ ч. д.
1. Ліплення

Вечір розваг (фіз.)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота)
2. Логіко – математичний розвиток (економіка)
3. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Ліплення

Вечір розваг (фіз.)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота)
2. Логіко – математичний розвиток (економіка)
3. Здоров’я та фізичний розвиток

ІІ ч. д.
1. Ліплення

Вечір розваг (фіз.)
п’ятниця 1. Ознайомлення з соціумом (праця дорослих)
2. Малювання
3. Здоров’я та фізичний розвиток
1. Ознайомлення з соціумом (праця дорослих)
2. Малювання
3. Здоров’я та фізичний розвиток
1. Ознайомлення з соціумом (праця дорослих)
2. Малювання
3. Музична діяльність
Кiлькiсть переглядiв: 546

Коментарi